bad hairday

Alltså någonting som stör mig så otroligt mycket är dessa "bad hairday" mössorna som massa white trash folk går runt med. De är så fruktansvärt fula och fyller ingen funktion (förutom att dom kanske värmer huvudet lite.)
Vanligtvis är det ingen som märker att man har en så kallad "bad hairday", det är bara du själv som tänker på det. Men går du runt med en mössa där det står "bad hairday", som dessutom är extremt ful, så är det klart att folk börjar tänka på hur du ser ut. Jag har ett genuint HAT mot dessa mössor. Det ryser i hela mig när någon har en sånn på sig, jag får panik av dom. Jag ser hellre en ovårdad och dålig frisyr än en ful mössa!!!

Varnar känsliga läsare för bilden jag nu kommer lägga upp. Googlade på "bad hairday mössa" och fick panikkänslor när den kom fram på bild. Men här är den....
så ful att den fick mig att börja blogga igen!


// Anna


Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

svar: Haha, I remember! Klart det är Luleå! :D Loet närmare bestämt, busstationen alltså. :} Drabbas minsann av hemlängtan av såna bilder. Blir alldeles "buhu varför flyttade jag därifrån jag vill åka heeeeem". :'}

2011-02-20 @ 15:18:07
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: Fröken Räv

svar: Ååååh! Fack jo!!! :( Alltså, vi snackar hemlängtan på nivån "tittar-på-hus-på-hemnet-i-ren-desperation"... ;( Det trodde jag aldrig när jag flyttade, haha. Nej, caféutbudet har alltid varit lite snålt faktiskt, det tyckte jag också var dåligt. Dessutom har ett av de mysigaste caféerna (BO's) flyttat in till absoluta centrum, APDÅLIGT.

Linköping gillar jag! Har en vän som kommer därifrån så jag har varit där en gång och hälsat på, mycket trevlig stad. :}

2011-02-20 @ 16:47:42
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: Fröken Räv

svar: Hahaha! I mitten av den gatan, då ;) Korsningen mitt i stan där bussarna går. Antar jag att de fortfarande gör, dvs.

Äh, då har man ju gott om folk att döma!

2011-02-21 @ 14:47:15
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: mirna från norrköping ^^

OH ANNA håller verkligen med dig!

2011-02-24 @ 01:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0