teknik, oliver

Är irriterad över att allt som heter teknik inte verkar tycka om mig. Ingenting i min närhet fungerar.
Så blir man så otroligt frustrerad och vill bara skrika och typ få ett nervöst sammanbrott....typ.
Igår när jag bloggade så nämnde jag Oliver, för er som inte vet vem det är så är han jätte manlig.
Så nu har jag skrivit det, det kändes ju inte lite skumt men har man lovat så har man.
Idag var bussen bara typ fyra minuter sen så jag var på bra humör när jag åkte iväg till skolan.
Nu ska jag försöka plugga lite.
Hejdå!!!!!!!!!! / Anna

Kommentarer
Postat av: Oliver

yaaay

2010-11-24 @ 18:40:25
Postat av: mirna från norrköping ^^

plugga på för'fan!

2010-11-24 @ 23:42:05
URL: http://min mail: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0