östgötatrafiken och teknik

Jag försöker att inte bli arg och jag försöker att inte stressa upp mig men jag kan inte hejda mig.
ÖSTGÖTATRAFIKEN! Jag vet att många andra känner likadant.
Idag fick jag stå och vänta på bussen i nästan en halvtimma, i snö, blåst och kyla!!!
Denna halvtimma är bara en liten början på all den tid jag kommer tvingas lägga på att vänta på försenade bussar i vinter. Det värsta är att östgötatrafiken knappt beklagar detta, de verkar inte bry sig om att folk kommer sent och att folk blir sjuka av att stå och vänta.
Jag förstår inte problemet, så fort det kommer lite snö blir det kaos. Borde inte kollektivtrafiken vara beredd på att det snöar i Sverige på vintern!
Sen blir jag också trött på att tekniken inte verkar vara med mig och att folk förväntar sig lite för mycket av en ibland. Eller kanske att jag förväntar mig för mycket av mig själv och krånglar till saker.
Just nu sitter jag och Oliver och svär åt varandra på msn, men nu verkade han bli ledsen.
Hoppas dom som förtjänar det har det bra trots vädret.
Tänkte bjuda på en rolig bild men jag hade inte så mycket roligt så det får bli en bild på mig och Djura Jaksic.
En känd serbisk författare (och nej vi är inte släkt även om jag vet att det är lite likt.)

Kommentarer
Postat av: mirna från norrköping ^^

håller med kolosalt mycket!



fy17 för försenade bussar/tåg

2010-11-24 @ 23:37:56
URL: http://min mail: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0