tidvis

absolut sista avsnittet av andra avenyn! jag vet inte vad jag ska tycka, kan faktiskt inte fatta att det är slut.
hade detta varit ett år sedan hade jag kanske gråtit, men nej det känns på något sätt som att det var bra att det slutade kanske. jag har fått följa det under min gymnasieperiod, jag har inte missat ett enda avsnitt och nu är det kanske dags att släppa det. snart kommer jag kolla igenom alla avsnitt från början (om de kommer ut för försäljning) och så kommer jag vara så sjukt senimental och tänka på min gymnasietid och på hur jag kollade på andra avenyn och sen gick till skolan och träffade mina underbara vänner.
men sålänga lyssnar jag på lars winnerbäck och är sentimental, tänkte låta er andra vara det också.
jag säger bara hösten i ettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0