en rak höger

de fräcka typer från tre som ska sälja mobiler eller vad det nu är men står och trackaserar små tjejer sexuellt borde ha en rak höger!
jag har aldrig varit med om någonting liknande. jag hille och ellen kommer ut från indiska och helt plötsligt ser vi att två "3-killar" kommer emot oss. jag och ellen stannar upp med hille fortsätter gå. båda två går direkt fram till hille och omringar henne. de försöker hälsa på henne och när hon inte hälsar tillbaks så säger den ena: "Nähe, du vill inte hälsa på mig. Jag som tyckte du var rätt söt." Hille fortsätter gå och dom kommer fram till mig och ellen istället. den ena säger: tja snyggingar, får man hänga med er på fest ikväll eller?
jag och ellen svarar tjurigt nej och börjar gå. då frågar han om han får åka med på ellens styre men ellen svarar att det nog inte håller för det. det andra säger "tja tjejer, är det bra" jag svarar tjurigt "NEJ!" sen går vi därifrån.
så fruktansvärt kvinnoförnedrande, är det mobilförsäljning eller människohandel de håller på med? jag har aldrig varit med om dess like i sverige, detta är fruktansvärt! imorgon är det jag och ellen som går in till 3 och säger att detta beteende inte är acceptabelt! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0