plugg

Seriöst. Seri-fucking-öst!
Jag håller faktiskt på att dö  just nu för att jag är så trött. Har haft fullt upp hela veckan, och med fullt upp menar jag inte "en sak att göra per dag" nej, jag pratar om att vara tvungen att springa tidigare från lektioner för att hinna till nästa. Jag har burit, läst, planerat, skrivit, spelat och lyssnat. För att ni ska förstå ska jag skriva upp mina planer för imorgon :
Börjar skolan med gitarr kammarorkestern (Sista rep innan konsert), Arbetsmiljö&säkerhet (Arbete ska lämnas in), Sceniska (planera klippning av film samt uppvisning), Håltimme (Repa med bandet), Matte C prov, Balträning, Möta upp ensembleledningsgruppen och intervjua A.Jalkeus därefter gå på the Real Group och se hur de "dirigeras".

Jag är trött, såpass trött att jag faktiskt somnade inne i en skobutik i dag.
Om 92 dagar tar jag studenten, jag kan knappt vänta!
Puss/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0