låtsas öferklass!

Jag håller på att fucking dö, jag är så fruktansvärt trött på låtsas öferklassen som finns i Linköping. Jag vet att jag inte ska snacka nåt om öferklass efter mina vackra skämt, men som sagt så skämtar jag och jag tror ju inte seriöst att jag är bättre/rikare än någon annan.
Till skillnad från dessa brudar som struttar runt med sitt "naturliga" smink i sina märkeskläder, påstår att de jobbar som modeller (när de som tar deras bilder faktiskt går mediaprogrammet på ljunkan), hyr platå till sina födelsedagsfester och bara dricker cosmopolitans och champagne. De får en charterresa till Kreta att låta som en yatchsemester på St Barth. Det är äckligt, falskt och så patetiskt, och jag vet att jag inte ska bry mig, men när dessa personer börjar klampa in på mitt territorium blir jag fly förbannad.

Scabb!!!!!!
Puss/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0