eurovision song contest

okej, det gör mig just nu inte alls mycket att eurovision är samma dag som balen.
sveriges bidrag är sämst, men serbiens bidrag är ännu sämre.
usch fy blä! kommer inte gå vidare överhuvudtaget.
fattar inte hur dom har tänkt alltså.
"ja, vi låter goran bregovic göra tre låtar sen röstar vi fram en av dom"
åh, vad bra tänker jag. bregovic är verkligen en favorit för mig.
men vad röstas fram? en supernationalistisk låt. alltså pinsamt!
tjejerna i bakgrunden gör tri prsta samtidigt som han sjunger "ovo je balkan".
kommer ju verkligen bli omtyckt av de andra balkanländerna, eller inte.
förra året var det ju en skämt låt men den var hur bra som helst.
det här året vet jag inte ens om det ska vara en skämt låt eller inte, det är bara jätte pinsamt.
han som sjunger ser typ ut som bruno och är verkligen det känns ganska sjukt att han ska sjunga om serbien, tom jag ser mer serbisk ut liksom! han ser ut som en blonderad eskimo typ.
blir nog inget eurovision nedräknande och eurovisionhets för min del, just nu känner jag mig bara så sjukt besviken / anna

för er som vill lyssna på låten kan ni söka på "ovo je balkan" på youtube. men jag vill varna känsliga tittare, det kan vara stötande och fruktansvärt dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0