AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

idag skulle jag ta bussen som går 12.40 till stan.
jag gick där i lugn och ro och njöt av solen, plötsligt ser jag att bussen redan står på hållplatsen.
jag snabbar på lite men vet ju att bussen ofta kommer tidigt och står och väntar.
helt plötsligt åker bussen iväg. när jag är framme på busshållplatsen är klockan 12.38.
då är min fråga "FATTAR INTE ENDEL MÄNNISKOR ATT FOLK FAKTISKT HAR SAKER ATT GÖRA, SAKER ATT HINNA MED OCH TIDER ATT PASSA!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!?" så jag kom såklart försent.
okej att det inte är så många som åker buss mitt på dagen men bussen måste ju ändå vänta så länge den ska.
tänk om en läkare skulle göra likadant "nej men vid ett på dagen så sker det inga olyckor så jag går och tar en kaffe på stan nu" JUST DET DET GÅR INTE! så folk borde sköta sina jobb eller ge dem till någon annan, det är ju trotsallt typ massarbetslöshet i sverige.

stör mig också på bortskämda idioter som slänger skräp omkring sig, inte stänger dörren till aulan och sitter och pratar. gillar inte heller darins reklam på spotify inte heller den där med pernilla wahlgren.
så ska jag inte hänga ut någon men jag har en kompis som aldrig bloggar längre och det går mig på nerverna / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0