tofsar

varför är tofsar gjorda för folk med tunt hår?
idag var jag verkligen tvungen att köpa tofsar då alla mina är borta eller förstörda.
för det första går mina tofsar sönder för att jag har så mycket hår! de slits ut.
för det andra tappar jag bort mina tofsar hela tiden.
i alla fall så skulle jag köpa tofsar idag på ica tannefors, ja det säger väl allt?
den affären är ju ingenting att förlita sig på.
köpte tofsar och så ska jag sätta upp håret som är överallt MEN de är ju så sjukt små och taniga!!!!
med nöd och näppe kunde jag sätta upp håret och då såg det verkligen inte bra ut.
varför är tofsar gjorda för tunt hår? tänk på oss som har tjockt hår, vi vill också kunna sätta upp håret.
sen är inte tofsarna tillräckligt starka heller så håret bara åker ner. JA jag vet i-lands problem men det är så det är. stör mig förövrigt väldigt mycket på göran hägglund och sten tolgfors för tillfället, men det är inget ovanligt.

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Lova

haha skön blogg!

2010-07-13 @ 23:20:06
URL: http://lowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0