väst vs världen

Idag skulle vi välja låt i ensemblen och jag måste klaga lite på det.
Jag lägger ut Hanna från Arlöv, skit bra låt som blir utskrattad!
Alla röstar på någon amerikans skit låt som låter som allt annar som spelas på våra konserter.
Det var väl inget fel på låten men allt måste faktiskt inte låta likadant hela tiden!
Så jag sa att jag tyckte vi skulle satsa på något annorlunda och trots att jag är jätte jobbig så lyckades jag nog
lite i alla fall. Till slut valde vi När vindarna viskar mitt namn. Så lite annorlunda blev det.
Jag vädjar till alla som läser detta, stå emot det amerikanska och det typiskt västerländska! Visst det behöver inte vara dåligt men det blir ju för mycket av det. Det måste ju vara lite LAGOM av det liksom. / Anna

sen vill jag bara göra lite smygreklam om att jag har en egen blogg som jag skriver lite i ibland och den får man läsa om man vill och så. men bara om man vill www.annajaksic.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0