timida människor

jag har hela mitt liv stört mig jätte mycket på timida människor.
de finns överallt och visst, de rår nog inte för att de är temida och så men snälla nån!
oftast är det tjejer i tonåren som tror sig ha någon slags stil och vågar stå emot andra samtidigt som dom går med en ful osäker hållning och vågar inte titta på folk. istället för att skaffa en ful stil kan ni väl försöka gå med lite råg i ryggen och inte se ut som magsjuka tanter! har alltid stört mig på det här, ända sedan dagis då det alltid fanns några tjejer som aldrig vågade säga någonting, när det väl sa något så hörde man ett litet svagt pip.
KOM IGEN! det är ju faktiskt inte så konstigt att männen dominerar i den här världen när de flesta tjejer sitter och piper. ta i lite, vi har ju rösten till att höras. dagens inlägg passar faktiskt ganska bra med en jätte bra låt så lyssna på den! / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0