roast på berns

jag hatar hatar hatar verkligen roast på berns. programet går ut på att alla ska mobba/trakasera en personer under en timme eller hur långt detta skit program nu är. kanal5 är ju bara en stor koskit! dubbelmoral så det skriker om det. reklam om hur man ska försöka kämpa mot mobbning, sen sänder de program som endast handlar om att trakasera folk, att rösta ut folk och att ständingt hitta en syndabock.
ibland kommer det en reklam för tex rädda barnen. man får se barn som har det jätte dåligt och jag sitter alltid tårögd när de reklamerna kommer. men direkt efter så visar de hur vi som har överflöd med mat och pengar MÅSTE köpa en ny rakhyvel för att det här är verkligen världens bästa rakhyvel. så får man se på reklamen hur snygg och populär och smal man blir om man använder den här rakhyveln. rakhyveln är precis likadan som den du har och du kan lägga pengarna på de fattiga barnen, tyvärr så gör folk inte det.
men att de som ställer upp på roast på berns inte fattar att ungdomar i högstadieåldern ser upp till dem och gör därför som dom gör. visst, det är inte den enda orsaken till mobbning men jag tror att det är en stor orsak. jag hatar roast på berns och jag hatar kanal5! / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0