kalle anka och hans vänner....om han har några

nu när bea skrev om julskinka så kom jag på vad jag glömt klaga på under juletiden.
kalle anka och hans vänner! så sjuuuuuukt överskattat, jag hatar verkligen att de sänder det.
när klockan blir tre och alla på facebook skriver att de ska kolla på kalle anka så går jag och lägger mig och hoppas på att kunna sova en timma så jag sedan är en timma närmare julklapparna. hatar verkligen kalle anka och hans vänner. samma sak varje år och det är inte en tillräcklig orsak att det är tradition för det blir ju inte direkt bättre för det. sen i slutet ska dom ha med någon ny skitfilm som ingen har sett och har ingenting gemensamt med det andra så är man bara helt besviken efteråt. nej, två program behöver jag sen klarar jag mig
carl-bertil johnssons julafton och svensson, svensson. visst det är också samma sak varje år men det har ju någon slags innebörd och handlar inte om en mus en struts och en anka som är på en husvagn (vad är janne-långben föresten, är han en hund? han ser ju ut som en struts) NAE tur att de har börjat sända svensson, svensson på julafton igen minns 2005 när några stolpskott hade bestämmt sig för att sända det dagen innan julafton, det hela slutade med att jag satt förtvivlad på mitt rum och grät. det är faktiskt sant.
ni vet nog att jag verkligen älskar svt och som bea en gång sa så är jag anledningen till att svt har tittare och inte går i konkurs, men snälla svt bojkotta kalle-anka är ju faktiskt inte roligt längre när arne waise inte är där heller./ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0