"Hej jag är 30+ och stöter på småflickor"

Usch jag är så förbannat trött på idioterna som finns på varenda jävla community!
Varenda gång jag loggar in på nån sida så har jag alltid fått minst ett meddelande från nån snubbe som kör med
"Hej sötiz, vad händer da? Får jag lägga till dig på msn, så kan du få camma för mig". No shit? Får jag camma för dig? Vilken jävla ära! Men det där är väldigt oskyldigt mot vad jag brukar få, oftast står det
"Jag kanske är lite äldre än du, men jag har erfarenhet och en stor ...".
och ibland står det (OBS! Varning för känsliga läsare)
"Vad sägs om att få besök...öppna dörren... Gå rakt in i köket...lägga dig på rygg på köksbordet och känna hur byxor/kjol/trosor glider av och hur en varm mun ger dig en blöt tungkyss över din redan lite våta... Bli ömt fingrad och slickad till en skön krampig orgasm... ?"

Samtliga som skriver sånna här grejer till mig är över 30, oftast även över 40-50. Tillräckligt gamla för att ha barn i min egen ålder. Jag är så fruktansvärt äcklad! På flera sajter har jag fått lägga till en rad eller två
"Avböjer vänligt men bestämt de över 30 att skriva eftersom jag redan har föräldrar och inte har behov av att få läskiga mardrömmar."

Vad tror de ska hända? Att jag helt plötsligt ska känna "Nemen, jag tror faktiskt att jag vill camma inför nån jag inte känner, kanske ta av mig lite kläder också?" eller "Ja! En man med medelålderskris! Jackpot!".
Usch, jag hatar folk. Jag undrar vad det är för människor som håller på så egentligen? Jag menar, visserligen är jag över 15 så det är inte pedofili längre, men folk skrev så långt innan jag fyllde 15. Är det så jävla motbjudande för dem att hitta en kvinna i sin egen ålder? Eller föddes de utan stolthet och hjärna?

Puss&Kram / Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0