fjortisar

Fronter fungerar fortfarande inte!!!!!
Jag är så trött på alla de som blev fjortisar när man slutade högstadiet.
Då de flesta har haft sin fjortisperiod och börjar bli mer och mer vuxen.
Då ska endel bli super fjortisar?!?!?! Jag bryr mig faktiskt inte om att folk har gått upp klockan fyra på eftermiddagen, gått och lagt sig sju på morgonen, är bakis eller har druckit fyra glas vin och tre burkar öl.
Jag bryr mig inte och tycker inte ni är ett dugg coola för det, snarare omogna som tycker det är coolt, för det är det inte på något sätt. Så sluta statusuppdatera massa trams hela tiden. Det var seriöst inte ens coolt när vi var 13 år, snälla väx upp! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0