apotek

regeringen gör mig galen! nu ska helt plötsligt alla apotek privatiseras!?!?!?!
läkarna verkar inte ha koll, jag har absolut ingen koll på hur jag ska göra när jag ska hämta ut medicin,
kommer jag fortfarande få rabatt? funkar allt som det ska? varför inte bara låta allt vara som det alltid har varit, jo jag ska säga varför. det börjar nog brinna lite i knutarna för den blå alliansen. förhoppningsvis så blir ni nedröstade i nästa val och då kan ni inte privatisera apoteken så att privatpersoner kan sitta och götta sig i att folk behöver tabletter. så nu måste ni göra något drastiskt så ni hinner göra världen lite sämre innan ni lämnar över den till de röda ELLER? förstår inte vad som är vitsen med det här. mmmm / anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0