ackord

Något av det mest irriterande är när man är inne på internetsidor där man kan hitta tabbar och ackord till låtar.
Så kan vem som helst lägga ut ackorden och det händer ofta att man inte fattar hur personen har tänkt överhuvudtaget. Ackorden står helt fel och det är dur ackord där det ska vara moll och det är helt galet!
Sånt gör mig så fruktansvärt frustrerad, sen blir jag ännu mer frustrerad när jag ska försöka finna ord och uttrycka mig bra när jag skriver och så blir jag samtidigt frustrerad på dom som läser det här och som kommer försvara de som skriver ut ackord. "Ja men det är väl inte deras fel?" Nehe, vems fel är det då? Är det mitt fel att jag inte har lärt dom hur ackorden ska vara. NEJ det är det inte, det är deras fel. Lägg inte in massa dåliga låtar eller bra låtar med dålig harmonisering! USCHALE! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0