melodifestivalen

mår riktigt dåligt efter att ha kollat på melodifestival 2010 nummer 2.
det sista stolpskottet som förnedrar allt som kallas kvinlighet genom att ligga på golvet och kravla utan kläder.
jag får avsmak, gick faktiskt iväg från tv:en, det var under all kritik!
jag orkar inte mer. jag ringde faktiskt och röstade på orsa spelmän och andra generationen så lite glad borde jag kanske vara att orsa spelmän gick vidare till andra chansen, men andra generationen gjorde ju inte det.
vem var ens stolpskottet som gick direkt till final? och varför satt molly sandén och grät i publiken och varför vet jag ens att hon heter molly sandén? usch! borde vara 18 års gräns på röstningen så det blir något slut på eländet.
bara män som gått vidare hitills, kanske för att kvinnornas bidrag ser ut som en film från en bordell. snälla nån! bli inte besvikna när det går dåligt för sverige i eurovision / Anna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men han är ju Molly Sandéns pojkvän ju! :P

2010-02-15 @ 16:25:01
Postat av: Anna

Ja det förstår jag med men man sitter väl inte och tjuter för det, snälla nån! Folk får ta sig samman lite.

2010-03-18 @ 23:06:04
URL: http://klagostunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0