hundar

Det är INTE OKEJ att gå med en okopplad hund. Blir sur när folk i mitt område gör det och det är ännu mindre okej när folk gör det i stan! händer ofta när jag går till skolan att det kommer folk med hundar som är okopplade, ibland är det typ tre hundar på en ägare. idag möter jag en okopplad hund på trottoaren, ägaren gick inte ens nära hunden. som en lite hundrädd människa blev jag ganska rädd faktiskt. visste inte riktigt vad jag skulle göra. hunden gjorde ingenting emot mig när jag gick förbi men ändå, man vet ju inte vad de små parvlarna är kapabla till. så håll hunden kopplad och plocka bort hundbajset! nu börjar andra avenyn om en minut och jag är stressad. HEJDÅ / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0