det är snö

känner att både jag och bea är inne i en liten klagotorka.
vad ska man klaga på?
jo VÄDRET! seriöst! orkar inte gå upp, orkar inte kolla ut genom fönstret........
orkar inte tänka på att det är balträning klockan nio imorgon och det kommer vara en omöjlighet att ta sig till stan. vaknade vid tolv och sen dess har jag bara kollat på svtplay. på spåret, anders och måns, andra avenyn smygtittar. på tv går det bara os och melodifestivalen. jag som älskade melodifestivalen, eller jag kanske aldrig gjorde det? nej, jag älskar eurovision men inte melodifestivalen. jag borde städa faktiskt, så tråkigt har jag så jag inte har något annat att göra än att städa! bättre att bara sova bort hela dagen kanske. så med andra ord, jag är ganska trött på snön. / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0