saknad!

Jag vet inte hur många som läser bloggen längre, eller hur många som vet om det här ändå men jag bor ju i den vackra staden Luleå numera. Där pluggar jag Arena MMT på universitetet LTU med hopp att kunna försörja mig som musikproducent och ljudtekniker i framtiden.
Än sålänge är det bara nollning men det funkar superb, förutom det faktum att jag lämnat världens bästa stad och människor bakom mig.
I lule finns inte IKEA, glasses bossbar, stångån eller möjligheten att ta sig HEM på 15 minuter.
Om tre år när jag troligen flyttar hem kommer mycket att ha förändrats, mina vänner och kanske jag själv kommer att räknas som vuxna, någon kanske har fått barn, några kanske är vänsterpartiets hopp, och (taiträd,taiträd,taiträd,taiträd, snälla låt det inte vara så) någon kanske inte lever längre.
Jag får panik över allt jag missar, och jag har dåligt samvete eftersom jag inte kan ringa alla varje dag, men jag är fortfarande bara ett telefonsamtal bort, ring närsom och jag svarar eller ringer upp.
Puss
Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0