förpackningar och gosip girl

burkar och förpackningar överhuvudtaget som inte går att öppna är typ bland det mest störande som finns!
vad är meningen med det? jävlas bara försäljarna så man ska få det så svårt som möjligt att öppna de jobbiga förpackningarna. ett exempel är medicinburkar. fattar inte varför de ska vara så svåra att få upp. jag klarar det med nöd och näppe men tänk om man verkligen är jätte sjuk och inte orkar få upp dom där burkarna.
sen hatar jag plastförpackningar också.
måste tillägga att gosip girl antagligen är det mest patetiska som går på tv, fast det har ju i och för sig mycket att konkurera med typ femmans alla program / Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

gossipgirl är det bästa som finns. Har du följt det?det är då det blir bra. Du av nån borde ju gilla att programet faktiskt styrs av självtänkande tjejer och inte killar?

2010-04-06 @ 11:42:03
Postat av: Anna

självtänkande översminkade tjejer som inte står för riktig kvinlighet. visst ska en kvinna få se ut som hon vill och ha smink i massor om hon vill det, men den starkaste och mest självtänkande kvinnan är den utan en centimeters lager smink.

2010-04-06 @ 16:15:24
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: Oliver

Jag skrattade!



"Du av nån borde ju gilla att programet faktiskt styrs av självtänkande tjejer och inte killar? "



Du är medveten om att programmet är skrivet utav en kille? :)



Men jag har faktiskt tittat på programmet, och ja, det är ganska patetiskt. Dock underhållning på hög nivå!

2010-04-08 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0