sjukdomar

Dagens irritationsobjekt: sjukdomar

Tänkte faktiskt slå ihop två flugor i en smäll idag och klaga på två saker.
1. Människor som går till skolan och låtsas offra sig för att hjälpa andra trots att dom är sjuka.
Typ "jag har 40 graders feber men jag kom för gruppens skull."
Jaha gjorde du? Det ändå du gör i det läget är att nudda folk och andas på folk vilket gör att man smittas.
Det är så inte att offra sig, att offra sig är att vara hemma och inte närma sig friska människor!!!!!!

2. Alla som överdriver svininfluensan. Hela tiden ska folk skriva om den på facebook och jag blir trött på det.
Ta vaccinet och håll käften om du är rädd att bli smittad. Är du smittad, stanna hemma och sluta klaga över det, ska du klaga får du göra som alla normala människor och skaffa en klagoblogg, men snälla inga statusuppdateringar om att du känner dig lite krasslig på facebook. Tack!

Så, alltid lika skönt att få avreagera sig lite.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Bara de svaga tar vaccinet :D

2009-11-13 @ 21:52:56
Postat av: Anna

jaha oliver, jag trodde inte du skulle ta det. men du ska ta det nu då eller? :D

2009-11-13 @ 21:56:21
URL: http://klagostunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0