Personer som borde tänka över sitt beteénde!

  • Sånna som tyckte man var konstig i femtonårsåldern för att man hade converse och sjal.
    Idag är det er jag ser på stan med converse och sjal. Hycklare!
  • Sånna som tyckte man var konstig i femtonårsåldern för att man lyssnade på Lars Winnerbäck och hade en randig tröja.
  • Sånna som har sånn sjuk dubbelmoral och predikar för andra om vad dom ska göra men beter sig raka motsatsen till hur dom tycker alla andra ska beté sig.
  • Sånna som är så sjukt ytliga och bara kollar på hur folk ser ut och inte hur folk är.
  • Sånna som är ytliga och är överdrivet trevliga mot folk som dom inte tycker om.
  • Sånna som borde be om ursäkt men inte gör det.
  • Sånna som inte kan stå för vad dom har gjort.
  • Sånna som hittar det stället där hjärtat är svagast och sen lever för att riva sönder det stället och sedan hittar nya ställen att förstöra.
  • Sånna som inte kan stå emot när något är fel.
  • Sånna som aldrig kan stå upp för vad dom tycker.

Mästadels av detta handlar om folk på Ekholmsskolan, en så sjukt dålig skitskola.
Jag vet att jag redan har klagat på högstadiet men en gång är ingen gång.
Det var en så sjukt hemsk period och jag tänker på sakerna som hände varje dag trots att jag slutade där för över två år sen! Det sjuka är att folk säkert har haft en MYCKET värre högstadieperiod. Jag tycker att min var jobbig liksom, fatta vilket helvette folk måste ha!

Bilder på Anna och mig sjuan, åttan, nian. Så konstiga var vi inte. Trots att vi bar sjal, randig tröja, converse och lyssnde på Winnerbäck.

SJUAN




ÅTTAN





NIAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0