Jerry Lee Lewis

Kom precis från Jerry Lee Lewis konserten på Cloetta Center. Ärligt talat den värsta skiten jag någonsin varit på! För det första så gillar jag inte Rocka Billy, för det andra blir jag grymt äcklad av medelålders + som använder skinnbyxor och/eller skinnvästar, så otroligt jävla sorgligt och för det tredje var det alldeles för långt (4½ timme). Jerry var ute en halvtimme på den tiden, han körde halva great balls on fire, annars inget man kände igen, han log inte på hela tiden, han hade inget mellansnack och han tackade inte för sig utan gick bara av scenen. Det var skit och han gjorde det endast för pengarna. Fyfan. Jag har slösat bort en fredagkväll på den här skiten!!!
//Bea

Kommentarer
Postat av: Johnny Abrahamsson

Men varför var du där då? Du "gillar inte rockabilly" säger du!? (Även om detta inte var rockabilly utan rock'n roll kryddat med coutry och blues) Vet inte vad du väntat dig men jag gissar att du knappt har en aning om vem Jerry Lee Lewis är eller vad han gjort för musikhistorien. Av publikjublet att döma så var nog ni missnöjda i minoritet.

2009-11-23 @ 18:13:24
Postat av: Bea

Kära Johnny, jag var där eftersom att min mamma ville se Nisse Hellberg och hon hade ingen att gå med. Jag behöver varken gilla musiken eller känna till vad Jerry Lee Lewis gjort för musikhistorien för att kunna säga att det var dåligt, för det är min personliga åsikt.Sen så skiter jag faktiskt i vad majoriteten tycker, för man kan alltid bjuda på ett leende när man är på scenen tycker jag. Men tack för att du läser och engagerar dig!

2009-11-29 @ 17:07:11
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag förstår verkligen inte poängen med er blogg. Förra inlägget berättade ni om hur ni såg på kvinnosynen och jämställdhet. Där skriver ni, och jag citerar:

"Jämställdhet är ju faktiskt att vi ska få vara kvinnor och kvinnliga och ändå ha samma rättigheter som män. Sen är det helt okej att se ut som en kille men många feminister har fördomar om dom tjejer som har fem ton smink och rakade ben. Men det är ju upp till var och en."



Vad är det för jävla dubbelmoral egentligen?

Det ser inte riktigt ut som ni står för det ni säger.

2009-11-29 @ 21:48:30
Postat av: Erik

Alltså, varför klankar ni ner på "äckliga medelålders + som använder skinnbyxor och/eller skinnvästar"?

Dåligt.

2009-11-29 @ 21:52:37
Postat av: Bea

Kära Erik, vi står för vad vi säger, men vi står för det var och en. Eftersom vi är två olika personer som skriver har vi inte alltid samma åsikter. Anna står för det hon skriver, och jag står för det jag skriver.

Poängen med vår blogg är att vi stör oss på det mesta, oftast så pass mycket att det blir ganska komiskt. Ta allt med en nypa salt.

Just det, jag hatar verkligen vuxna människor på 50+ som använder skinnbyxor och västar, det känns väldigt "men jag var cool och hipp för 30-40 år sen, jag är nog fortfarande det om jag har på mig samma kläder". Kanske är det en dålig åsikt, men det är min åsikt.

tack för att du läser.

2009-11-30 @ 00:21:18
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med föregående talare! Vi är två personer med endel lika och endel olika åsikter. Det är tydligt vem som skriver vad och dubbelmoral är det sista jag har. Menar du att jag skrev att kvinnor ska få se ut som dom vill och senare skrev bea att hon stör sig på en manlig artists utseénde. Ja det är ju verkligen dubbelmoral! eller nej det är det ju inte för vi är ju två olika personer!

2009-11-30 @ 17:56:05
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: Erik

"men jag var cool och hipp för 30-40 år sen, jag är nog fortfarande det om jag har på mig samma kläder"?



Förmodligen ligger det till så...

lol

2009-12-06 @ 03:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0