högstadiet

Idag ska jag klaga på högstadiet.

Det är typ bestämt att när man börjar högstadiet så väntar man tre års helvette.
Jag kan ju kanske inte dra alla skolor över en kam men ekholmsskolan är i alla fall sämst.
Man blir trackaserad för vad som helst. Är man inte som alla andra så är man mindre värd.
Det är så pinsamt när man tänker på det såhär efteråt för det är ju dom som trackaserar som inte har något självförtroende, som är osäkra och mår bättre av att trycka ner någon annan. Det var egentligen jag som var självsäker och gick min egen väg. Jag vet att hälften av alla 91:or som gick på ekholmsskolan tycker jag är en sjukt konstig människa, men jag tycker dom är dumma i huvudet så det jämnar kanske ut sig.
Hur länge kan man egentligen leva på att vara som alla andra, det måste vara så sjukt tråkigt!
Högstadiet är skit! / Anna


Kommentarer
Postat av: Snail

Jag håller med dig fullständigt.. Går på högstadiet på nya munken och den är sämst också.

Är man inte som alla andra där så är man ingenting. Hah, vi får väl se.

2009-11-16 @ 22:37:12
Postat av: Anna

tråkigt att höra :( hoppas det blir bättre :)

2009-11-16 @ 22:43:12
URL: http://klagostunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0