Halsont!

Det är förbannat irreterande att ha ont i halsen , är man sjuk eller inte liksom?
Imorse vaknade jag upp och hade så ont att jag inte kunde svälja och pyttepytte feber, men jag hade inga utslag i halsen som man tydligen ska ha om man har halsfluss, så vafan gör man då?
Känns ju asfånigt att inte gå till skolan när man har en massa viktiga grejer för att man "har ont i halsen", man låter som största fjollan då, men det är ju jobbigt att vara där när man inte får tafsa på sina vänner ifall man skulle ha något som smittar!
Jag gjorde som så att jag åkte in till mitt religionsprov och sen åkte jag hem igen. Det var soft, jag somnade med förberedelserna inför svenska b nationella över huvet. Mamma skratta när hon kom hem.
Men imorgon vet jag verkligen inte hur jag ska göra , för min hals har nästan blivit värre. Men jag har inga sångämnen imorgon så jag kan säkert ta mig igenom det fysiskt.. Jävla skit. Får se helt enkelt. Om inte annat kan jag ju åka dit för att ställa upp för laget och spela hjälte ;)

Puss och Svininfluensa på er!//Bea

Kommentarer
Postat av: Anna

Snälla ställ inte upp för laget, håll dig hemma! Hoppas det blir bättre. Puss

2009-11-17 @ 07:51:06
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag veet, hatar att ha ont i halsen. Plus att det får munnen att både smaka och lukta skit!!

2009-11-18 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0