Halal-tv

Idag ska jag klaga på Halal-tv. Ett program som sändes i svt i slutet på 2008 och början på 2009.
Programet går ut på att tre muslimska tjejer går runt och är allmänt otrevliga mot alla som inte är muslimer.
Vad folk än säger försöker dom vända det till rasism och jag är så trött på dessa idioter!!!!!!
Jag är absolut så långt ifrån rasist man kan komma men efter detta program så är jag inte långt ifrån längre asså.
De tre muslimska tjejerna har sånna fruktansvärda fördomar om att alla infödda svenskar har fördomar om dom.
Med infödda svenskar menar jag folk som är födda i Sverige av svenska föräldrar. För det är en annan sak jag stör mig på, de kallar sig svenskar för att provocera. Ingen blir provocerad av att dom kallar sig svenskar, det är väl jätte bra att dom känner sig som svenskar. Men då kan dom väl börja med att vara som folk och skaka hand med andra människor, för det vägrar två av dom göra. Detta tycker jag nästan är den högsta graden av otrevlighet.
Jag tror knappast att en religion säger till någon att man inte får vara trevlig och skaka hand, det är ju bara helt sinnessjukt! Det kan inte en religion säga!!!!!!
Lägger in några klipp här så ni kan se själva hur trångsynta dom är.
Det sjukaste är konversationen med Bingo Rimér:

- Kan du göra oss bra på bild?
- Ja, jag kan göra er jätte fina på bild.
- Vadå, blir vi finare på bild är det det du säger?

Nej det är inte det han säger ditt dum huvud, försök inte vända allt så att folk verkar rasistiska.
Bara för att du har valt att gå i slöja tycker inte alla att du är mindre värd än någon annan, fast du kanske vill vara lite speciell och tro så. Sjuk är också klippet med Carl Hamilton. Folk får tycka att han låter rasistisk men jag håller med honom helt och hållet. Anpassa er efter det svenska samhället. Var gärna förvånade över att Carl Hamilton är den första som har reagerat på att ni inte skakar hand, men det är ju bara sjukt. Svenskarna måste stå på sig lite mer. Nu låter jag som en rasist tycker många men det är det jag absolut inte är!
Plus att de tre tjejerna pratar som fyra åringar! Ja det var allt för idag / Anna


Kommentarer
Postat av: OLIVER

Hamilton satte den!

2009-11-11 @ 17:11:32
Postat av: LEJNAH PEJNAH! :D

Men tjejer! Jag håller med! Bra initiativ av er att starta denna blogg ;) jag säger till om jag har något jag tycker att ni ska klaga på ;) PUSS PÅ ER! :) <3

2009-11-11 @ 19:56:30
Postat av: MIKA

Så jävla jobbiga människor, har dom inget bättre för sig? typ lära sig att anpassas, blir verkligen så provocerad och förbannad!!!!

2009-11-11 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0