Förlåt!

Bea är här, och jag är lite stressad att få upp nåt fort, annars har jag en känsla av att Anna kommer att vara på krigsstigen :O
Passande nog tänker jag klaga på stressen jag har just nu! I fredags pluggade jag efter att jag kommit hem från dansbandsrepet, förstår ni det? På en fredagkväll satt självaste Beatrice och pluggade! Helt jävla asstört! Och på lördagsmorgonen åkte jag in till skolan för att öva med ensemblen i ett par timmar, och efter det bar det av för att fira min svägerska som fyllde 28. På kvällen/natten blev det krogen. Imorse kom far och skjutsade hem mig, och en halvtimme senare dyker min älskade farfar som fyller 85 imorgon upp, så vi har firat honom tills nu. Fullt jävla upp den här helgen alltså skulle man kunna säga. Och det här är vad jag har framför mig närmaste tiden:

Måndag: Religionsprov, Kör (kunna alla låtar utantill)
Onsdag: Svenska Nationella.
Torsdag: Gitarrprojekt redovisning.
Fredag: Ljudteknikprojekt jävligt påbörjat. Jerry fucking Lee Lewis med mamma
Lördag: Bio med martha + kusiner
Söndag: Barnvakt.

Detta är bara nästkommande vecka, och det kanske inte ser så mycket ut, men det är det! Jag sitter och lyssnar på körlåtarna 24/7 och funderar på stämmor till ensemblen/ljudteknikprojektet. Plus att gitarren aldrig är mer än en meter ifrån mig ifall jag får en sekund över så att jag kan öva på den också. Jag hatar det här. Jag fucking dör. (Anna, fucking räknas inte som könsord, alltså är det ok).

Påminnelse till mig själv : Jag är skyldig Rucke 150 spänn, och jag måste lösa ut checken till morsan. Glöm inte att skriva i alla jävla loggböcker också! Och sluta skämma ut dig efter några öl!

Puss och kram och förlåt för att jag inte skrev igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0