Folk som vägrar hålla käften

Jag förstår mig inte på människor som hela tiden måste snacka, jag gör verkligen inte det! Är de så himla desperata efter att höra sin egna röst och hävda sig inför sina vänner att det är svårt att hålla tyst i ett par minuter?
Det är så jävla respektlöst för de som försöker fokusera på vad personen säger och för personen som faktiskt har ordet. Jag vet inte om det är så att mina föräldrar har uppfostrat mig annorlunda på något sätt, men jag har i alla fall i ryggmärgen att jag inte pratar när någon annan gör det, för det är oartigt! Jag behöver inte lyssna, jag kan sitta och måla eller planera helgen, men jag pratar inte. Fy skam er satar! Sköter ni er inte kommer min drake som jag målade i mitt sinnesjuka tillstånd att elda upp er, och därmed basta!
Nej men seriöst, jag kommer att få fucking jävla damp :)
// Bea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hotet med draken kanske inte var så skrämmande eftersom den såg ut som barbapappa...

2009-11-18 @ 07:44:01
Postat av: Anna

bea vi skulle ju inte klaga på varandra, haha jag känner mig träffad

2009-11-18 @ 18:50:03
URL: http://klagostunden.blogg.se/
Postat av: jorå!

Alltså jag håller verkligen med. Speciellt på kören asså!! Men jag är inte mycket bättre än dem, bara lite mycket! ;) Jag kan verkligen komma på mig själv att snacka o vara respektlös o det är ju dumt att jag är det, men bra att jag kommer på det!! :)

2009-11-18 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0