flygplansmat

Dagens klagomål: flygplansmat

Jag har nyligen varit ute och rest och blev då som vanligt mycket besviken på flygplansmaten.
Man betalar 130 spän för lite vattning kyckling med lite stel pasta och smaklös gurka.
Är det ens riktig mat? Ger det någon slags form av energi överhuvudtaget?!?!?!??!!?!?
Brödet verkar vara någon slags pappersmassa ihoppsatt till något som ska likna ett bröd.
Och sedan dessa ockerpriser, vill du dricka något till maten får du betala för det.
Jaha, men dessa 130 spän som jag redan har betalat för något som ser lite ut som mat men smakar något helt annat. Vatten för 20 spän. Nej, det är sjukt vad lurad man blir. Det hela resulterade i att jag inte drack något på 12 timmar eftersom jag inte ville gå med på deras ockerprisor trots att jag hade pengar till det.
Nu är jag hungrig efter allt klagande och ska snart gå och äta lite mat. RIKTIG MAT!!!!!!! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0