Bortskämda

Människor som förväntar sig att få allt de vill ha, och faktiskt får det är så sjukt irreterande. Speciellt när sättet de får det på går ut på att de trampar på andra människor. Bättre människor.
Att glida runt på en räkmacka hela tiden utan att bry sig ett skvatt om konsekvenser, och att faktiskt inte bry sig ett skit om det.
De människorna som är så himla säkra att "jamen, jag är ju bäst, då borde jag göra det" att de inte kan hantera att de har fel eller att någon säger emot dem. Så äckligt! De är vana vid att folk tassar på tå kring dem eftersom de själva behandlar dessa som golvmattor. Det tänker jag fan inte göra längre, jag orkar inte!

Jag är trött och har troligen inte skrivit hälften av det här på svenska, men fuck it!

Puss! //Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0