Ungdomar

Inte i allmänhet just nu utan 4 specifika som hängde inne på Meddo i Ljungsbro tidigare idag.
2 killar och 2 tjejer (båda wannabe platinablonda men det blev gult istället) satt på golvet inne på Meddo och tjatade på varandra om vem som hade pengar till cigg. De spelade väldigt coola när jag och min mor kom in, men man såg hur jäkla nervösa det blev inför en vuxen (och det är knappt min mor på 1.50 räknas enligt mig), vad de gjorde för att ta sin plats i världen och visa hur coola de var , gjorde de alltså genom att sitta inne på Meddo utan att sola. Och det får man inte, det står på lappen!

Så himla patetiskt försök! fy bubblan!

Det jag klagar på är egentligen att jag inte hann prata med dem, jag låg inne i solariet och tänkte på stora visdomsord jag kunde säga till dem "Plugga ordentligt och prova aldrig droger!" och på hur mycket jag skulle kunna lära dem om hur man gör revolt och ger långfingret åt samhället på ett vettigt vis! Men när jag kom ut hade de dragit, fyfan !

Jag är nog dum i hela huvet. Puss på er //Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0