Trött

Tänkte inte direkt klaga just nu, är alldelles för trött och jag kollar på Runaway Bride.

Men jag hatar verkligen att vara förkyld, man ser ut som skit, låter som skit och det rinner från näsan(och jag som har en gigantisk näsa har det fanimej asjobbigt då.)

Och jag hatar mansgrisar, träffade ett praktexemplar i helgen faktiskt "Hej älskling, jag tycker att du ska gå ut och leta efter min plånbok nu" medans handen sakta glider ner mot min tushy. Tur för den snubben att jag inte var på dåligt humör säger jag bara!

Och dåligt är även att mitt tal som jag ska hålla imorgon som ska vara 5 minuter långt tydligen bara är lite över 3 minuter. Jag är fucking körd!


Men nu till något bra! Min lagkamrat (eller han är det när jag väl tränar), vän och bror (jag är alldelles för svensk för att kalla honom bror, men wtf) vann i helgen Ungdoms SM i boxning :D:D:D:D Jag är äckligt jävla stolt om jag ska vara ärlig, han är fan bäst!


Puss/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0