romantiker

Jag har alltid varit en väldigt känslosam människa ett exempel är att jag skrek och grät hur mycket som helst när Angelica i andra avenyn dog. Vadå? Olga förlorade ju sin mamma!
Men i alla fall så har jag blivit en såndär "jag älskar romantiska komedier och blir alltid lite kär i den manliga huvudpersonen". Jag har verkligen aldrig varit en sånn person förut. Men för några veckor sen kollade jag på Runaway Bride och idag kollade jag på Bridget Jones och jag är verkligen helt inne i filmen tills jag upptäcker mig själv med att sitta och le vid romantiska scener. Jag får lägga av, livet är inte en romantisk komedi. Som tur är så är jag så smart att jag har insett att film inte är verklighet. Men vilken tjej skulle inte vilja ha en Mark Darcy liksom? / Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0