Obama

Alltså Barack Obama får fredspriset? Man väntar typ på att en clown ska hoppa ur en låda på nobelfesten och säger. "HAHA gick ni på den, det var bara ett skämt!"
För så sjukt är det här! Vad har han gjort för mänskligheten? Vad gör han som är så mycket bättre än Bush?
I Syrien vad han förut omtyckt och lovade dem hjälp och ett sammarbete, men vad har dom fått se av det? INGENTING! I princip INGENTING har hänt. Kan inte tomten få fredspriset istället, det känns mer rimmligt.
Jag fattar inte det här. Han är ju omtyckt av alla BARA för att han är bättre än Bush. Oj vilket jobb det måste vara, verkligen. Tänk att få ta över efter en tyrann och försöka vara bättre. Svårt! Blir så trött på det här att jag inte borde skriva om det för då blir jag mer arg. Men jag skriver om det ändå! Hej då / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0