Missionskyrkan vs. Konsert&Kongress

Ok, jag förstår verkligen att konsert&kongress var alldelles för dyrt med asdålig service, men ändå!Men ändå! Vi övar inför julkonserten i månader och då vill man tamefan att det ska vara löjligt stor publik och en scen som man skulle kunna volta på (om man nu kan volta). Jag vill ha 1200 personer i publiken och bara känna mig jävligt speciell i 3 minuter.
Nu står jag inne i Missionskyrkan, och det är fint och allt, det låter bra och det är mysigt, men det är inte alls samma sak.
Men wtf! Det här är min sista julkonsert(er) så nu jävlar ska jag göra det mesta möjliga av det!!!

Puss till Niko och Erik som klagar på klagomål. Bra grej!!

Puss och kram //Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0